Grow Your Vision
Welcome visitors to your site with a short, engaging introduction.
Double click to edit and add your own text.
Navigationssystemer og sikkerhed
Navigationsudstyr er afgørende for at sikre en sikker og problemfri sejlads. Vi er eksperter i teknologi, og vi er altid klar til at give gode råd og vejledning i valget af det rette udstyr. Vi arbejder med en lang række producenter og kan derfor tilbyde en bred vifte af systemer til enhver pris og funktion.
Vi forstår, at der kan være mange penge at spare, men samtidig er det også vigtigt at vælge udstyr af høj kvalitet.
El, teknik og lithiumbatterier
Vi er rigtig glade for at arbejde med strøm og teknik helt ned til komponent niveau. Vi sørger altid for at samle kablerne, så de er beskyttet med sikre lodninger og vandtætte plastkapper mod salt og vand i luften. Når vi har afsluttet opgaven, vil dine nye kabler ligge systematisk og overskueligt tilbage med vandbeskyttede navneskilte eller nummereringer i henhold til bådens diagram.
Bundbehandling
En af de vigtigste dele af bådpleje er at sørge for, at bådens bund er renset og beskyttet mod alger, begroning og skaldyr, som kan sætte sig fast og skade din båd. Heldigvis er der mange måder at forhindre begroninger på, herunder effektiv bundbehandling med bundmaling tilsat biocid eller Coppercoat, som er en innovativ og miljøvenlig løsning. Med den rigtige bundbehandling kan du beskytte din båd og nyde mere tid på vandet, uden at bekymre dig om uønskede begroninger.
Glasfiber, epoxy og gelcoat
Når det kommer til reparation af din glasfiberbåd, er det altafgørende at skabe stærke og flydende overgange i fibrene. Det er afgørende at skabe en smidig og stærk overgang fra gammelt til nyt glasfiber, og undgå synlige overgange og luftbobler. For at opnå en perfekt reparation er farvevalg og glans på gelcoat altafgørende, så vi undgår synlige reparationer. Med den rette teknik og korrekt farvevalg skabes en glasfiberreparation, der er så tæt på usynlig som muligt.
Polering og vandslibning
Vi udbedrer rigtig mange småskader, især på fribordet, som ofte rammes ved en skæv landing. Det er vigtigt for os, at skaden ikke er synlig efterfølgende. Båden skal stå blank, som den gjorde før skaden skete, uden synlige lapper, mærker eller buler. Oftest kan vi komme så tæt på farven, at reparationer helt forsvinder uden skarpe kanter eller bemærkelsesværdig differentiering af glansen.